Învăţarea golită de sens

Am învăţat în viaţă că acumularea unor cunoştinţe fără ca să existe un fond de transformare a lor în experienţe, este un proces de învăţare golit de sens, creator de  infirmităţi însămânţate individului pe termen lung. Nu zic că un bagaj mare de informaţii nu ne ajută, însă acestea fără a fi traduse în experienţe în realitatea de zi cu zi, sunt ca fructele seci, fără conţinut şi gust!

De aceea este bine a se găsi un echilibru, o cale prin care cunoştinţele să fie fixate în experienţe transformatoare, pentru ca omul în viaţă să înţeleagă raţional dar şi în practic principii, concepte, valori, paradigme!

Închei cu două întrebări: Ce folos are omul care ştie, dar nu face? Ce folos are omul care ştie, dar nu este?
...
Ioan Vasilescu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Testul de personalitate JUNG. Află cele 16 tipologii de personalitate.

Cele mai obișnuite tehnici de manipulare folosite de specialiști sau nu, ieri și azi

Viaţa, un adevărat laborator de situaţii în care te adaptezi

Ce a funcționat bine în aceste zile fierbinți de toamnă?

Schimbările din teamă